ייעוץ נכון, חוסך המון

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    פיטורי אישה בהריון

    עורך דין פיטורי אישה בהריון

    חוק עבודת נשים אוסר פיטורי אישה בהריון לאחר שמלאו לה שישה חודשי עבודה. במידה והמעסיק מעוניין לפטר עובדת בהריון, עליו לקבל אישור מהממונה על חוק עבודת נשים. אם אישה בהריון מפוטרת מעבודתה ללא אישור זה, כדאי לפנות לעורך דין על מנת לנקוט בצעדים משפטיים נגד המעסיק בגין פיטורים שלא כדין או אפליה.

    מה כדאי לקחת בחשבון בעניינים המשפטיים של פיטורי אישה בהריון?

    ראשית, יש לעיין בחוזה העבודה כדי לראות אם ישנן הוראות הקשורות לפיטורין, לרבות תקופות הודעה מוקדמת ועילות לפיטורין. אם המעסיק הפר את תנאי החוזה, ייתכן שישנה עילה משפטית לערער על פיטוריך. רצוי להתייעץ עם עורך דין המתמחה בדיני עבודה על מנת להבין מהן האפשרויות המשפטיות העומדות בפנייך ומהם הצעדים שעליך לנקוט בהם כדי להגן על זכויותיך. יש לאסוף כל ראיה קיימת הקשורה לפיטוריך, כולל מיילים, תזכירים ומסמכים אחרים שעשויים לתמוך בתיק שלך. פיטורי אישה בהריון על בסיס זה בלבד יכולים להוות נטל רגשי, לכן מומלץ לחפש תמיכה מהמשפחה, החברים והקהילה בתקופה מאתגרת זו, או לפנות לייעוץ שיספק עזרה בהתמודדות עם הלחץ וחוסר הוודאות הכרוכים בנושא.

    איסור פיטורים במהלך חופשת לידה ולאחר חזרה מחופשת לידה

    כל עובדת זכאית לחופשת לידה המגיעה לה על פי חוק. קיים איסור לפטר עובדת שנמצאת בחופשת לידה, וגם במשך 60 יום לאחר שהעובדת חוזרת לעבודה. במידה והמעסיק מעוניין בכל זאת לפטר את העובדת שחזרה מחופשת לידה, עליו לקבל היתר משר הכלכלה, ולספק הוכחות לכך שאין קשר בין הרצון לפיטוריה לבין העובדה שמדובר באישה בהריון או ביולדת טרייה. כמובן שאם העסק נסגר באותו הזמן, המעסיק רשאי לפטר את העובדת. אם את אישה בהריון שפוטרה שלא כדין, יש לך את הזכות לערער על פיטוריך ולפנות לעורך דין לצורך הגנה משפטית. במשרדה של עורכת הדין עדי מיטל ריין, תוכלי לקבל ייעוץ וליווי מקצועי ומיומן לאורך כל תהליך התביעה בעת מקרים של פיטורי אישה בהריון.

    ייעוץ נכון, חוסך המון

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      שלחו וואטסאפ
      1
      Scan the code
      היי, כאן עורכת דין ומגשרת עדי מיטל ריין.
      איך אפשר לעזור?