ייעוץ נכון, חוסך המון

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין ייפוי כח מתמשך

    ייפוי כח מתמשך

    המדובר במסמך משפט חדשני, המאפשר לכל אדם כשיר, לתכנן את עתידו כשהוא במצב בריאותי טוב וצלול ולקבוע מי מטעמו יטפל בענייניו, האישיים, הרפואיים והרכושיים במידה וחלילה יגיע למצב בריאותי בו יאבד את כשירותו השכלית, כתוצאה ממחלות זקנה, כמו אלצהיימר ודמנציה, תאונות, מחלה נפשית, או כל בעיה בריאותיות ומנטלית (גם זמנית) אשר עשויה לשלול את אפשרותו להחליט באופן עצמאי

    בעבר כאשר מצבו הרפואי של אדם הידרדר, עד כדי איבוד כשרות, האופציה היחידה אשר עמדה בפני בני המשפחה, הייתה לפנות לבית המשפט ולבקש שלאותו אדם ימנו אפוטרופוס לדין הן לגוף והן לרכוש. הליך כזה בתקופה כה רגישה ואמוציונאלית ומינוי של גורם שלא בהכרח יודע ומבין בנבכי הנפש של אותו אדם, עשוי לגרום לפגיעה קשה בזכויות וברצונות של האדם שאיבד את כשירותו.

    אדם אשר מונה לו אפוטרופוס חיצוני שאינו מכיר את הרגישויות החשובות הקשורות בנבכי הנפש, מאבד מכוחו והשפעתו על חייו ורצונותיו, שכן, האפוטרופוס שמונה לו על ידי בית המשפט, הוא זה אשר קובע בפועל, איך ינוהלו ענייניו מעתה ועד לכתו מן העולם.

    בימים רגישים וסבוכים שאינם בשליטתו, כולנו חשופים למצבי בריאות לקויים, ניתוחים שאין לדעת כיצד יסתיימו, פרוצדורות רפואיות שלא תמיד מסתיימות בהצלחה, תאונות ומקרים רפואיים ונפשיים לא צפויים בהם יכול להיות שנאבד את הכשירות להחליט. על מנת למנוע מקרה שיחליטו עבורנו בניגוד לרצוננו, או ימנו לנו אפוטרופוס בניגוד לרצוננו, נוכל לחתום, בעודנו צלולים על ייפוי כוח מתמשך.

    הממנה יכול למנות אדם אחד או כמה אנשים קרובים וגם מיודעים, שיהיו אחראים על קבלת ההחלטות בכל הנוגע לעניינים אישיים, עניינים רפואיים ככל הניתן כפי רצון הממנה.

    תוכלו לבטל לערוך ולשנות את ייפוי הכוח המתמשך במקרה ומיופי הכוח לא ירצו לקבל על עצמם את הסמכויות שהוטלו עליהם, או במקרה שתתחרטו ותרצו למנות אדם אחר, בטרם ייפוי הכוח נכנס לתוקפו.

    עורכת דין עדי מי טל-ריין, בקיאה ומוסמכת לעריכת ייפוי כוח מתמשך מטעם האפוטרופוס הכללי והממונה על ענייני הירושה. אלווה אתכם בתהליך ברגישות ובמקצועיות הנדרשת, אוודא שכולם מבינים את תפקידם, הפעולה והשלכותיה ואת המשמעות המלאה של הענקת הסמכויות ותוקף האחריות שלהם במינוי כזה.

     

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך שנלחם עבורכם

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך

    ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לאדם למנות אדם אחד או יותר לקבל החלטות בשמם בשלב שאין ביכולתם לעשות זאת. מסמך זה כולל החלטות לגבי כספים, רכוש, בריאות ורווחה. את ייפוי הכוח יש לערוך על ידי עורך דין ייפוי כוח מתמשך מקצועי ומנוסה שיבצע את התהליך עבורכם.

    באילו מקרים תצטרכו עורך דין ייפוי כוח מתמשך?

    ישנן מספר סיבות מדוע שימוש בשירותיו של עורך דין ייפוי כוח מתמשך עלול להיות הכרחי. לדוגמא, במקרה של אדם שהחל לסבול מבעיה קוגניטיבית או נפשית, כל עוד הוא מספיק צלול בדעתו, עליו למנות אנשים שיוכלו לקבל החלטות בשמו כאשר הוא כבר לא יהיה כשיר לקבל אותן בעצמו. כמו כן, ניתן לבחור מספר מיופי כוח לצורך קבלת החלטות. במקרה של הורים גרושים שצריכים לקבל החלטות בשם ילדים משותפים, מסמך ייפוי כוח מתמשך הוא הכרחי גם כן. חשוב לציין שקיימות הגבלות, איסורים והתניות לגבי מינוי מיופי כוח. בכדי להבין את כל ההנחיות והתניות הקשורות לייפוי כוח מתמשך יש לבחור עורך דין המומחה בתחום הזה.

    משרד עו"ד ייפוי כח מתמשך

    בגלל האחריות שמחייבת הפעולה, מיופה כוח מתמשך צריך להיות אדם בגיר, ואסור לו לקבל תשלום ממייפה הכוח בגין מתן שירות (למשל לעבוד בעסק של מייפה הכוח), אלא אם כן הוא גם בן משפחה. יש איסור על אדם שנכתב כמיופה כוח של למעלה משלושה אנשים שאינם בני משפחה שלו להיות מיופה כוח של אדם נוסף. בנוסף, נאסר על אדם שהיה מעורב מבחינה מקצועית בהמלצה או בהקמת ייפוי הכוח להיות מיופה הכוח. שימוש בעזרתו של עורך דין ייפוי כוח מתמשך יכול להוות כלי משפטי שימושי עבור אנשים המעוניינים להבטיח כי רצונותיהם יכובדו וכי ענייניהם ינוהלו בדרך שהם בוחרים אם הם אינם מסוגלים לקבל את החלטות הללו בעצמם בעתיד. עורכת הדין עדי מי טל ריין בעלת הכשרה מקצועית, הסמכה מטעם האפוטרופוס הכללי וניסיון רב בעריכת ייפוי כוח מתמשך ותשמח לעמוד לשירותכם וללוות אתכם לאורך כל התהליך ברגישות ובמסירות.

    ייעוץ נכון, חוסך המון

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      שלחו וואטסאפ
      1
      Scan the code
      היי, כאן עורכת דין ומגשרת עדי מיטל ריין.
      איך אפשר לעזור?