ייעוץ נכון, חוסך המון

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    פותרים סכסוכי שכנים בעזרת עו"ד מומחה

    מחלוקת בין שכנים היא מצב מאוד לא נעים ומטריד. כשישנה מחלוקת עם שותף עסקי ניתן לפרק את השיתוף, ניתן להתרחק ואף להתנתק. משכנים לעומת זאת התרחקות והתנתקות תוכל לקרות רק אם אחד מכם יחליט לעבור דירה, מה שלא קורה בדרך כלל כל-כך מהר. לכן, כדאי לעשות מה שניתן כדי לפתור את הסכסוך, בין אם בדרך של יישוב סכסוך והגעה להסכמה ובין אם באמצעות תביעה והתנהלות הדברים בבית המשפט או בפני המפקח/ת על הבתים המשותפים, אם אין ברירה. עורך דין סכסוכי שכנים שיש לו ניסיון גם ביישוב סכסוכים וגישור יעמוד לצידכם וילווה אתכם בכל דרך בה יהיה נכון לפתור את הדברים.

    עורך דין סכסוכי שכנים לטיפול בכל מחלוקת

    מחלוקות בין שכנים יכולות לצוץ בעקבות נושאים שנראים לאדם מן הצד כשוליים וקטנוניים. מטרדי רעש, ריח, נזילות מים ורטיבות, גדר משותפת, רכוש משותף שסופח לאחת הדירות או השכנים, חניות וכיוצא באלו. עם זאת, הקרבה המתמדת והצמידות לאותו שכן הופכת גם נושא קטן לטעון. עורך דין סכסוכי שכנים בעל ניסיון יוכל למנות מגוון רחב של נושאים שהביאו לסכסוכים מרים, החל מריחות בישול וטיגון, דרך רעשים לא סבירים, מחלוקת לגבי גבול בין חצרות, ענייני חניה ועוד. פעמים רבות ניתן לפתור את הדברים בדרך של גישור, תהליך משותף של הגעה להסכמה. אם לא ניתן להגיע להסכמה בצורה משותפת, ניתן לנהל מו"מ כשכל צד מיוצג ע"י עורך דין מטעמו. אם שתי האופציות לא מתאפשרות הטיפול ייעשה בהגשת תביעה. בכל מקרה לא מומלץ להשאיר את הדברים בטעם מר ולא פתור.

    לפתור סכסוכי שכנים בעזרת עורך דין מומחה בתחום

    גם אם נראה שסכסוכי שכנים הוא נושא שולי ביחס לנושאים משפטיים כבדי משקל, כאשר ישנו סכסוך שכנים ממושך, הדבר יכול לפגוע מאוד באיכות החיים של שני הצדדים. לכן, חשוב לטפל בעניין מוקדם ככל האפשר ולבחור עורך דין סכסוכי שכנים בעל ניסיון רב בתחום. כדאי לבחור עורך דין שיוכל להוביל לגישור, מו"מ או לייצג בבית המשפט או בפני המפקח/ת באותו אזור מגורים. הוא צריך להיות בעל ידע רב בחוקים הקשורים לדיני המקרקעין, כך שיוכל לקדם הליך גישור באמצעות הצגת החוק והובלת הדברים לכדי פתרון.

    עו"ד עדי מי טל ריין היא עורכת דין מקרקעין מקצועית בעלת ניסיון רב בייצוג בנושא הלא פשוט של סכסוכי שכנים, בין אם בהובלת הליכי גישור או מו"מ ובין אם בייצוג בבית המשפט. מוזמנים ליצור קשר.

    ייעוץ נכון, חוסך המון

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      שלחו וואטסאפ
      1
      Scan the code
      היי, כאן עורכת דין ומגשרת עדי מיטל ריין.
      איך אפשר לעזור?