ייעוץ נכון, חוסך המון

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ייצוג תובעים במקרה של תביעה כספית

    כאשר אדם או גוף מסוים היה אמור לשלם כסף לאדם או גוף אחר בשל שירותים שקיבל, מוצר שרכש, או בשל חובות כלשהם אך לא עשה זאת, זכותו של האדם/גוף שלא קיבלו את המגיע להם להגיש תביעה כספית. התביעה יכולה לקרות בעקבות מצבים שונים כמו אי תשלום שכר, אי תשלום פיצויים המגיעים,  הפרת חוזה ומצבים נוספים. לפני הגשת תביעה כספית מומלץ מאוד להתייעץ עם עורך דין המומחה בתחום כדי שיבחן את פרטי המקרה, יבדוק האם ישנן חלופות להגשת תביעה בבית המשפט ואם כן ייבצע את מה שנדרש  כדי שהלקוח יקבל את המקסימום המגיע לו.

    מהם השלבים בניהולה של תביעה כספית?

    כאשר אדם רואה שאינו מקבל את המגיע לו לאחר פניה לגורם החייב לו כספים בערוצים הסטנדרטיים העומדים לרשותו, זה הזמן לבדוק אפשרות להגשת תביעה כספית. חשוב להתנהל בצורה שקולה, צעד אחרי צעד, כדי להגיע לתביעה מוכנים. השלב הראשון הוא פניה לעורך דין המתמחה בתביעות אלה כשבידכם מסמכים וראיות רבים ככל האפשר המגבים את טענתכם. עורך הדין ינחה אתכם אילו מסמכים וראיות חשוב להשיג לצורך כך, למשל קבלות וחשבוניות, חוזה ביניכם לבין הגורם החייב ועוד. לאחר שישנם המסמכים ניתן להתחיל בשליחת מכתב התראה לפני תביעה. חברות או אנשים רבים יעדיפו שלא להיכנס להליכים משפטיים, אלא לפתור דברים מחוץ לבית המשפט. עורך הדין יכול לייצג אתכם במו"מ ואפילו להוביל הליך גישור בו תגיעו להסכמה עם הצד השני. אם אלה לא יביאו לתוצאות המתאימות, הצעד הבא יהיה ייצוג בבית המשפט.

    בחירה נכונה של עורך דין להבטחת מלוא הסכום המגיע לכם

    עורך הדין לא רק ייצג אתכם מול הגורם החייב לכם כספים, אלא גם ידאג להוסיף לאותה תביעה כספית הוצאות נוספות ונזקים שהיו לכם מאז היווצרות החוב, למשל פגיעה או אובדן הכנסה או אפילו עוגמת נפש. לכן, חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון רב במשפט האזרחי מסחרי, בעל ניסיון בייצוג בבית המשפט בנושא ובליטיגציה בכלל. חשוב שיהיה גם בעל ניסיון רב ביישוב סכסוכים וגישור כי פתירת הדברים בדרכים אלה תהיה חסכונית וקצרה יותר.

    עו"ד עדי מי טל ריין הינה עורכת דין בעלת ניסיון רב שנים בתחום המשפט המסחרי- אזרחי ובייצוג לקוחות בבתי המשפט השונים. מאחוריה הובלה של תיקי ליטיגציה רחבי היקף, ייצוג לקוחות בבית המשפט הנוגעים בתביעות כספיות, ואף ניהול הליכי גישור ויישוב סכסוכים.

    ייעוץ נכון, חוסך המון

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      שלחו וואטסאפ
      1
      Scan the code
      היי, כאן עורכת דין ומגשרת עדי מיטל ריין.
      איך אפשר לעזור?