ייעוץ נכון, חוסך המון

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    רכישת דירה מקבלן

    קניית דירה מקבלן

    רכישת דירה יכולה להיות רכישה מקבלן של דירה חדשה, ויכולה להיות רכישה של דירה יד שניה מבעל הנכס. היתרון הבולט של רכישת דירה מקבלן הוא שאתם מקבלים דירה חדשה, בה אתם מגדירים וקובעים כל פרט לגבי נראותה. מנגד, רכישת דירה מיד שניה מקנה יתרון של מחיר, כמו גם שהקבלה היא של מוצר מוגמר, בלי ריצות אחרי הנגר, מתקין המטבח, ושאר אנשי המקצוע.

    למה רצוי להשתמש בשירותיו של עורך דין בעת רכישת דירה מקבלן?

    ראשית, עורך דין מעיין בהסכם הרכישה ובמסמכים משפטיים אחרים כדי להבטיח שהאינטרסים שלכם מוגנים. עורך הדין מייעץ בכל נושא משפטי שעלול להתעורר במהלך תהליך הרכישה ומוודא שהזכויות שלכם מוגנות ושכל התנאים נוחים לכם. עורך הדין ינהל משא ומתן עבורכם על כל שינוי בחוזה כדי להבטיח שהעסקה אותם אתם מקבלים היא הוגנת. עורך הדין יבצע בדיקת רישום של הדירה בלשכת רישום המקרקעין (טאבו), כדי לוודא שהמוכר הוא אכן בעל הזכויות בדירה, בדיקה זו נעשית על ידי השוואת פרטיו של המוכר מול נוסח הטאבו של הנכס. עורך הדין מסייע גם בביצוע בדיקת היתרי בנייה בעת רכישת דירה מקבלן, כמו גם מדריך אתכם בתהליך הסגירה ומוודא כי כל הדרישות המשפטיות מתקיימות לפני קבלת הזכויות לנכס.

    מה כדאי לבדוק לפני הרכישה

    רכישת דירה מקבלן יכולה להיות תהליך מורכב הכרוך בשיקולים משפטיים וכלכליים רבים. בצעו מחקר מעמיק ובחרו קבלן בעל מוניטין טוב לעבודה איכותית ומקצועית. חפשו חוות דעת מלקוחות עבר ובדקו את מצב הרישוי והביטוח של הקבלן. ודאו שכל ההסכמים והפרטים נרשמים בכתב, כולל היקף העבודה, לוחות הזמנים, בנק מלווה, התמחור ותנאי התשלום, כדי להגן עליכם במקרה של מחלוקת או אי הבנות. עיינו היטב בחוזה הרכישה לפני החתימה ושאלו שאלות. רכישת בית מקבלן היא דרך מצוינת להשיג בית בהתאמה אישית העונה על כל הצרכים וההעדפות שלכם. עם זאת, חשוב להקדיש זמן לחקור את כל הדברים מסביב, כמו הקבלן ובעלי המקצוע המעורבים, ולהבין את ההשלכות המשפטיות והפיננסיות של הרכישה. משרד עורכי הדין של עורכת הדין עדי מיטל ריין הוא בעל ותק וניסיון עשיר בתחום המקרקעין, ויספקו לכם ליווי מקצועי ומקיף בתהליך של רכישת דירה מקבלן.

    ייעוץ נכון, חוסך המון

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      שלחו וואטסאפ
      1
      Scan the code
      היי, כאן עורכת דין ומגשרת עדי מיטל ריין.
      איך אפשר לעזור?