ייעוץ נכון, חוסך המון

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין סכסוכי שכנים

    עו"ד סכסוכי שכנים

    סכסוכי שכנים בדרך כלל בעלי מכנה משותף אחד – הם מלווים באי נעימות רבה, פגיעה בפרטיות ולעתים מגיעים אף  לכדי אלימות מילולית. סכסוכי שכנים הם נפוצים ונובעים ממגוון סיבות כמו תלונות על רעש, ריח, סכסוכי גבולות, רכוש משותף, בעיות חניה, בעיות בנושא של החזקת חיות מחמד או נזק לרכוש. אם נתקלתם בסכסוך עם השכן ואינכם מצליחים לפתור את הבעיה בדרכי נועם, אולי כדאי לשקול לפנות לסיוע משפטי, ולהיעזר בשירותיו של עורך דין סכסוכי שכנים, שהוא עורך דין המתמחה בפתרון סכסוכים בין שכנים.

    כיצד עורך דין סכסוכי שכנים יכול לסייע?

    אם נקלעתם לסכסוך עם השכנים, למרות מספר ניסיונות חוזרים ונשנים להסדיר את הנושא ולא הגעתם להסכמה, עורך הדין המתמחה בכל הקשור לסכסוכים ידע מהי הגישה המשפטית המתאימה ביותר לבעיה שלכם ויוכל להציע ייעוץ ועזרה מקצועית. עורך דין סכסוכי שכנים מספק ייעוץ משפטי לגבי זכויותיכם וחובותיכם כשכנים על פי החוק, לרבות תקנות רעש מקומיות, מטרדי ריח ותקנות רלוונטיות אחרות. עורך הדין עוזר בניהול משא ומתן עם השכן כדי לנסות ולפתור את הסכסוך בהסכמה, ומדריך אתכם כיצד לתקשר בצורה יעילה ונכונה עם השכנים. עורך הדין יכול לסייע גם בגישור, תהליך בו צד שלישי ניטרלי מסייע לשני הצדדים למצוא פתרון מקובל הדדית לסכסוך. אם לא ניתן לפתור את המחלוקת באמצעות משא ומתן או גישור, עורך הדין ייצג אתכם בבית המשפט על מנת להגיש תביעה נגד השכן, או להתגונן מפני תביעה שהוגשה נגדכם. תפקידו של עורך הדין הוא גם לנסח מסמכים משפטיים, כמו מכתבי הפסקה או הסכמי פשרה, הנועדו לסייע בפתרון המחלוקת.

    סכסוכי שכנים – גדר משותפת

    סכסוכי שכנים על רקע גדר הם נפוצים מאוד. מדובר במקרים בהם אחד השכנים רוצה ליצור גדר על מנת לקיים פרטיות והפרדה בחלקו, אך השכן השני מתנגד. עורך דין סכסוכי שכנים יבחן האם בניית הגדר היא חוקית ויפנה לבית המשפט לבקשת צווי הריסה או הקמה של הגדר. עורכת הדין והמגשרת עדי מיטל ריין מספקת הכוונה, יעוץ וייצוג משפטי כדי לסייע בצורה המיטבית בפתרון סכסוכי שכנות במקרי מטרדים, גבולות וסכסוכים אחרים בין שכנים.

    ייעוץ נכון, חוסך המון

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      שלחו וואטסאפ
      1
      Scan the code
      היי, כאן עורכת דין ומגשרת עדי מיטל ריין.
      איך אפשר לעזור?