ייעוץ נכון, חוסך המון

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מקרקעין בתל אביב

    עורך דין מקרקעין תל אביב

    עורך דין מקרקעין הינו עורך דין המתמחה בתחום דיני המקרקעין והנדל"ן – ענף משפטי העוסק בקנייה, מכירה, השכרה ופיתוח של נכסים. עורכי דין מקרקעין הם בעלי ידע ומומחיות מיוחדים בתחום משפט זה ומספקים שירותים משפטיים הקשורים בעסקאות מקרקעין, סכסוכי רכוש ונושאים נוספים הקשורים במקרקעין. עורך דין מקרקעין תל אביב למשל, יחזיק במומחיות גם בתחום של התחדשות עירונית.

    שירותים המוצעים על ידי עורך דין מקרקעין תל אביב

    במידה והחלטתם לרכוש דירה או שבקרוב יתבצע פרויקט תמא 38 או פינוי בינוי בבניינכם, עורך דין מקרקעין תל אביב, עדי מיטל ריין היא הכתובת שלכם. עורכי דין מקרקעין מספקים מגוון רחב של שירותים משפטיים הקשורים לנדל"ן, כמו סיוע ללקוחות בקנייה או מכירה של נכס, ניסוח ובחינת הסכמי רכישה, ביצוע בדיקות מקדימות והקלת תהליך החתימה ורישום הנכס. עורכי דין בתחום הנדל"ן עוזרים ללקוחות להבטיח שהנכס שהם קונים נקי מכל שעבוד, היטל או חריגת בניה. הם מסייעים גם למשכירים ולשוכרים בהיבטים המשפטיים של השכרת נכס, לרבות ניסוח ובחינת הסכמי שכירות, ניהול משא ומתן על תנאים ופתרון סכסוכים. בנוסף, עורכי דין בתחום המקרקעין מסייעים ללקוחות לנווט בין הכללים והתקנות המורכבים הקשורים לשימוש בקרקע וייעוד. עורכי דין אלו עוזרים ללקוחות גם בפתרון סכסוכים הקשורים לנדל"ן.

    לאיזו מטרה נועדו שירותיו של עורך דין מקרקעין תל אביב?

    עורך דין מקרקעין יבצע עבורכם את כל הפעולות המשפטיות הנדרשות בעת ביצוע עסקת מכר. ראשית, בדיקת מצבו המשפטי והרישומי של הנכס, עריכת הסכם מכר ולאחר חתימתו, רישום הערת אזהרה על מנת להגן על כספי הרוכש ולמנוע את האפשרות שהנכס יימכר למספר רוכשים שונים. בנוסף, עורך הדין יעזור לדווח על העסקה למיסוי מקרקעין ויבקש תשלום מיסים בהתאם למקרה ויפעל לרישום הזכויות והמשכנתא בסיום העסקה. במידה ואתם זקוקים לשירותיו של עורך דין מקרקעין תל אביב, משרדה של עורכת הדין עדי מיטל ריין מעניק את כל השירותים הללו ועוד, כמו גם ייעוץ משפטי ותמיכה בלקוחות המעורבים בכל היבט של עסקאות או סכסוכים במקרקעין. משרדה של עורכת דין עדי מי טל ריין פועל על מנת להבטיח שאינטרס הלקוח מוגן ושהעסקה תתנהל בצורה חלקה ויעילה ככל האפשר, כדי לאפשר ללקוח שקט נפשי ושמירה על כספו ונכסיו.

    ייעוץ נכון, חוסך המון

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      שלחו וואטסאפ
      1
      Scan the code
      היי, כאן עורכת דין ומגשרת עדי מיטל ריין.
      איך אפשר לעזור?