ייעוץ נכון, חוסך המון

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין מכירת דירה

    עורך דין למכירת דירה

    עורך דין המתמחה בחוזי קניה ומכירה של דירה הינו עורך דין בעל ידע ומומחיות נרחבים בתחום דיני המקרקעין. עורך דין מכירת דירה מספק ייעוץ ותמיכה משפטית חשובה ללקוחות המעורבים בכל היבט של עסקאות או סכסוכים בנדל"ן, ולסייע להבטיח שהאינטרסים שלהם מוגנים ושהעסקה תתנהל בצורה חלקה ויעילה ככל האפשר.

    מהן המשימות אותן יבצע עורך דין מכירת דירה?

    חלק מהמשימות המרכזיות אותן עורך דין מכירת דירה עשוי לבצע כוללות בדיקת הרישום של הדירה בלשכת רישום מקרקעי ישראל (טאבו), זוהי אחת הבדיקות החשובות והראשונות שבאות להבהיר האם המוכר הוא בעל הזכויות בדירה. הבדיקה נעשית על ידי השוואת פרטיו של המוכר מול נוסח הטאבו של הנכס. עורך הדין גם יכין את המסמכים המשפטיים הדרושים, כגון הסכם הרכישה, שטרי מכר, יבחן היבטי מיסוי, פטורים ויבדוק את כל החוזים והמסמכים שיימסרו על ידי הצד השני על מנת לוודא שהתנאים הוגנים ועולים בקנה אחד עם האינטרסים של הלקוח. עורך הדין יכול לספק ייעוץ וליווי בתהליך המשא ומתן על מנת להבטיח כי האינטרסים של הלקוח שלו מוגנים וכי הם מקבלים מחיר הוגן עבור הנכס.

    מהם היתרונות של שימוש בעורך דין בעת מכירת דירה?

    שימוש בשירותיו של עורך דין​​ מכירת דירה יכול לספק מספר יתרונות חשובים. עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין מעניק הכוונה וייעוץ יקרי ערך לאורך כל תהליך המכירה, תוך הקפדה על עמידה בכל הדרישות המשפטיות ועל כך שהעסקה תתבצע בצורה חלקה ויעילה. עורך הדין יכול לעיין בהסכם הרכישה ובמסמכים משפטיים אחרים כדי לוודא שזכויותיכם והאינטרסים שלכם מוגנים, ושאינכם מסכימים לתנאים שאינם הוגנים או נוחים. עורך הדין גם עוזר לעזור לזהות ולצמצם סיכונים ומלכודות שעלולים להיווצר במהלך ההליך, להבטיח שאתם מודעים לחלוטין לכל בעיה פוטנציאלית ושהן מטופלות כראוי. עורך הדין שלכם מוודא שכל המסמכים הדרושים ערוכים בצורה נכונה, ושהעסקה תושלם בזמן וביעילות. מכירת נכס יכולה להיות תהליך מלחיץ וגוזל זמן, אך בעזרת עורכת דין כמו עדי מיטל ריין, משרד עורכי דין מנוסה ומיומן בתחום המקרקעין, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שכל ההיבטים המשפטיים של המכירה מטופלים בצורה יעילה והנכונה עבורכם.

    עו"ד מכירת דירה

    עסקאות מקרקעין, הן עסקאות מורכבות ביותר הן עבור הקונה, והן עבור המוכר. אמנם הקונה הוא זה שמשקיע את מיטב כספו בעסקה, אך פעמים רבות מכירת דירה נעשית גם היא, במקביל לרכישת דירה אחרת, כך שגם עבור המוכר, ביצוע העסקה בצורה הטובה ביותר היא קריטית. בעסקת מקרקעין לא עומד על הפרק רק סכום כספי גבוה, אלא ישנם עניינים משפטיים רבים שיש לבדוק ולוודא ולא מומלץ לקחת סיכון מיותר שעלול לעלות ביוקר. יש לזכור שבנושא המקרקעין מעורבים לא רק קונה ומוכר אלא גופים נוספים, כמו רשות המיסים, חברות משכנות, רשות מקרקעי ישראל והרשות המקומית שבודקת אם חלים היטלים ותשלומים נוספים בעת המכירה והקניה. לכן, חשוב למוכר וגם לקונה, שילווה את העסקה עורך דין מכירת דירה כבר מתחילת התהליך ועד לסיומו ואפילו לאחר מכן בסיום רישום הזכויות.

    כיצד עורך דין מכירת דירה יסייע לכם בתהליך?

    עורך דין מכירת דירה יסייע קודם כל בבדיקות משפטיות שיש לבצע לפני שמתקדמים עם העסקה. ראשית, גם אם הדבר נראה לכם מובן מאליו, חשוב לוודא שפרטיכם אכן רשומים בטאבו ( לשכת רישום המקרקעין) כך שהזכויות על הדירה שייכות לכם קניינית ולא רק חוזית. לעיתים קורה, במיוחד בדירות שעברו בירושה, שעדיין לא הוסדרה העברת הזכויות ליורש. חשוב לוודא שאין רישומי משכון, שעבודים או הערות אזהרה שמצריות בדיקה. כדאי גם לבדוק לגבי זהות הקונה שלו מתכוונים למכור, על מנת לוודא שאין עניינים חריגים לגביו שיהפכו את העסקה למסוכנת מדי ולא כדאית. עורך דין מכירת דירה ינסח גם את חוזה המכר כך שיהיה חוקי מצד אחד אך ישמור על האינטרסים שלכם מצד שני. בהמשך הוא ייצג אתכם בניהול מו"מ מול הקונה, חתימה על החוזה ונושאים נוספים שעלולים לצוץ בהמשך עד העברת כלל התשלום והעברת הבעלות.

    בחירה נכונה של עורך דין לעסקה משתלמת

    במיוחד היום, כאשר מחירי הדירות גבוהים וכך גם הריבית על המשכנתאות, לא פשוט למכור או לקנות דירה, בתנאים שיתאימו לכם ויאפשרו לכם לצאת ברווח משמעותי. חשוב לקחת בחשבון גם את המיסים שיכול המוכר לשלם כמו מס שבח. עורך דין מכירת דירה צריך להבין בכל ההיבטים הקשורים למכירה, להכיר היטב את הגופים מולם יש להסדיר דברים או לבצע בדיקות כמו רשות מקרקעי ישראל או העיריה. הוא צריך להיות בעל יכולת מצוינת לניהול מו"מ כך שיוביל לעסקה הטובה ביותר עבורכם.

    עו"ד עדי מי טל ריין היא עורכת דין הבקיאה בדיני המקרקעין וכן בעלת ניסיון רב שנים בליווי עסקאות מכר ורכישה על כל השלבים וההיבטים הנוגעים בכך. היא מטפלת בכל לקוח במקצועיות רבה בחדות ובדיוק הנדרש. מוזמנים ליצור קשר.

    ייעוץ נכון, חוסך המון

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      שלחו וואטסאפ
      1
      Scan the code
      היי, כאן עורכת דין ומגשרת עדי מיטל ריין.
      איך אפשר לעזור?