ייעוץ נכון, חוסך המון

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עורך דין לענייני מקרקעין מומחה למקרקעין

    הביקוש לדירות מצד אחד, לצד מחירי הדירות ההולכים ועולים מצד שני, גורמים לכך שאנשים נכנסים לעסקאות מקרקעין מבלי לבדוק בהכרח את הדברים לעומק. לרוב אין קיצורי דרך ואין מציאות בכל הקשור לנדל"ן, במיוחד לא באזור תל אביב. הביקוש למגורים בתל אביב הוא עצום, אם לא לקניית דירה אז למגורים בשכירות. לכן, הן בשוק הדירות למכירה והן בשוק השכירות יש לשים לב היטב למה אתם נכנסים, ממי אתם קונים דירה או שוכרים אותה וגם להיפך: למי אתם מוכרים או משכירים דירה. עורך דין מקרקעין תל אביב מתמחה הן בליווי קונים ומוכרים והן בליווי שוכרים ומשכירים לביצוע עסקאות הוגנות ומתאימות.

    התחדשות עירונית בליווי עורך דין מקרקעין תל אביב

    מלבד ליווי עסקאות קניה ומכירה רגילות, ישנם גם פרויקטים של התחדשות עירונית. במיוחד בעיר גדולה וצפופה כמו תל אביב, ישנם לא מעט פרויקטים שיכולים להיות תמ"א 38 במסגרתו נעשה שדרוג מבנה ודירות קיימות לצד בניית קומות נוספות או פרויקט פינוי בינוי בו נהרס המבנה הקיים ונבנה אחר במקומו. כדי לצלוח פרויקט כזה יש להתמודד עם אתגרים רבים: הסכמת דיירים באחוז שעובר את הסף הנדרש, מציאת יזם מתאים וניסוח חוזה מולו וגם טיפול במגוון עניינים ,כמו מציאת דיור חלופי לדיירים, פיצוי לתקופה זו ועוד. עורך דין מקרקעין תל אביב המתמחה בהתחדשות עירונית ידאג לכל ההיבט המשפטי מול היזם ומול העיריה.

    במיוחד בתל אביב: רק עורך דין מומחה בתחום

    ככל שאזור הוא צפוף ועמוס יותר וככל שיש לגביו ביקוש רב יותר, כך ישנו מקום רב יותר לבחינת ההיבט המשפטי בעסקאות או פרויקטים. לכן, במיוחד בתל אביב ואזור גוש דן בכלל אל תתפשרו. בחרו עורך דין מקרקעין תל אביב שיש לו ניסיון רב במקרקעין בכלל ובתל אביב בפרט. עורך דין מקומי המכיר את ההתנהלות מול העיריה וחוקי העזר שלה, את רשות מקרקעי ישראל מחוז ת"א והמרכז או סניפים מקומיים של חברות נדל"ן מרכזיות יקל על התהליך ויגדיל את הסיכויים להצלחת העסקה או הפרויקט.

    עו"ד עדי מי טל ריין, מתמחה בענייני ודיני מקרקעין ומאחוריה עומד רזומה עשיר של ליווי עסקאות מקרקעין רבות, באזור תל אביב והמרכז בהצלחה רבה.

    ייעוץ נכון, חוסך המון

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      שלחו וואטסאפ
      1
      Scan the code
      היי, כאן עורכת דין ומגשרת עדי מיטל ריין.
      איך אפשר לעזור?