ייעוץ נכון, חוסך המון

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    ייפוי כוח מתמשך

    עו"ד ייפוי כוח מתמשך

    עד לפני מספר שנים, כאשר אדם היה מאבד מיכולותיו הקוגניטיביות  האופציה היחידה לנהל את ענייניו הייתה באמצעות מינוי אפוטרופוס. כך, לאותו אדם שהפך לא כשיר להחליט אין כל דרך לשלוט בענייניו החל מאותו רגע בו מונה לו אפוטרופוס. בשנים האחרונות, חל חידוש משפטי ניכר אשר מאפשר לכל אדם להיערך לכל תרחיש בו הוא הופך לא כשיר וזאת באמצעות עריכת מסמך ייפוי כוח מתמשך. מדובר על מסמך אותו ניתן לערוך רק אצל עו"ד ייפוי כוח מתמשך מטעם האפוטרופוס הכללי. מסמך זה מאפשר לאותו אדם להיערך מבעוד מועד ולתת את כל הדגשים כיצד ואיך ברצונו שידאגו לו בהיבטים רפואיים, אישיים ורכושניים.

    לדאוג לעתידכם באמצעות עו"ד ייפוי כוח מתמשך

    על מנת לערוך ייפוי כוח מתמשך, נדרש האדם לפנות אל עו"ד ייפוי כוח מתמשך מקצועי, כאשר מצבכם הקוגניטיבי ורצוי גם הפיזי טוב וכשיר. באמצעות עריכת מסמך ייפוי כוח מתמשך תוכלו למנוע מינוי אפוטרופוס ולהחליט בעצמכם, מי תרצו שיטפל או יטפלו בענייניכם  הרפואיים, האישיים והרכושניים בעתיד. המסמך הוא ייפוי כוח עתידי לטובת אדם אחד או  אף יותר. תוכלו לייפות את כוחו של אדם או מספר בני אדם, לטיפול בענייניכם הכספיים ואת כוחו של אדם אחר לטיפול בעניינים אישיים ורפואיים. תוכלו להחליט על אדם אחד או כמה אנשים שיטפלו בהכל. מעבר לכך, תוכלו להוסיף הוראות כיצד תרצו שהדברים ינוהלו, למשל הוראות לגבי מעבר דירה, דיור מוגן, ניהול ואחזקת נכסים, מטפל או מטפלת, השקעות שברשותכם, חסכונות או נכסים ועוד. כך תדעו שגם כאשר לא תהיו כשירים לקבל החלטות, דברים ינוהלו בדיוק בהתאם לרצונכם ולבקשתכם.

    כיצד לבחור את עורך הדין?

    כיוון שייפוי כוח מתמשך מהווה חלופה למינוי אפוטרופוס, עו"ד ייפוי כוח מתמשך צריך לעבור הכשרה ולקבל הסמכה מהאפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים. לכן, כאשר אתם מחפשים את עורך הדין המתאים, וודאו קודם כל שאכן קיבל את ההסמכה הרשמית לערוך מסמך מסוג זה בצורה המקצועית לצד הרגישות הנדרשת. מעבר לכך, וודאו שיש לו ניסיון בעניין. מומלץ לבחור עורך דין שיש לו ידע וניסיון בענייני משפחה בכלל ובמיוחד בנושאים קרובים כמו ירושות וצוואות. ניתן ואף מומלץ באותה הזדמנות לדאוג גם לעתיד הרחוק יותר ולערוך צוואה מסודרת כך שכל שאר העניינים יהיו מסודרים מראש. כך תוכלו לוודא שידאגו לרצונכם בדיוק כפי שביקשתם ותוכלו לחיות את חייכם בראש שקט .

    עו"ד עדי מי טל ריין הינה עורכת דין מוסמכת מזה מספר שנים לעריכת  ייפוי כוח מתמשך ברגישות ומקצועיות רבה. עו"ד עדי מי טל ריין מתמחה גם בדיני ירושה ועריכת צוואות. היא נותנת ללקוחותיה ייעוץ וליווי מקצועיים ויחס אישי לכל לקוח. מוזמנים ליצור קשר.

     

    ייעוץ נכון, חוסך המון

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      שלחו וואטסאפ
      1
      Scan the code
      היי, כאן עורכת דין ומגשרת עדי מיטל ריין.
      איך אפשר לעזור?